31 maj 2018

X-ray - Make Up Store

Sommarhimmelsblå... eller nåt. Passar väl till vädret antar jag. Blå himmel varenda dag. Jag bara hoppasdet håller i sig nu när min lediga helg väntar. Men först får jag jobba i morgon med så klart.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt över rörliga delen av locket Long Lasting Stick Eyeshadow 31 från Kiko.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Över hela ögonlocket: e/d X-ray från Make Up Store.
Dutt i inre vrån: Prismatic Eyeshadow Mermaid Sirene från NYX.
Eyeliner: Super Colour Eyeliner 107 från Kiko.
Under ögat: Aqua XL Color Paint L-22 (blå) från Make Up For Ever med pigment Carnivale från Taylor Made Minerals ovanpå.
Mascara: the Colossal Volume Express från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anasasia Beverly Hills.






Lock It Passionate från BH Cosmetics.



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: Nutri Lift Gold 130 från Loreal.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Emerald från Kat von D´s Alchemist palett.
Blush: Argan Oil Blush Rose från Physicians Formula.




De va de hele!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Vilken härlig fin blå sminkning!

marinamake sa...

Tack Lotta!

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...