18 maj 2018

Bomb Dot Com Palette

Så var det äntligen fredag. Jag har räknat ner hela veckan. Har varit så otroligt trött och seg. Kanske för att jag går på hård diet och så klart nytt jobb med massor av nytt och man kämpar hela arbetsdagen med att hänga med. Nu är mina första två veckor i butiken nere på stan över, och jag börjar uppe i Gränby på måndag. 

Glitter som vanligt när det är fredag. Jag tog fram min nya Bomb Dot Com glitter palett som jag nyligen skaffat. Har bara testat den en gång och då blev jag lite besviken. Idag funkade det bättre.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Grape från Make Up Store.
Inre halvan av ögonlocket: Favour från Make Up Revolutions Fortune Favours The Brave palett samt gammelrosa glitter ovanpå från Jolie Beauty´s Bomb Dot Com paletten.
Yttre vrån: pigment Occult från Taylor Made Minerals.
Under ögat: Smoothie från Fortune Favours the Brave paletten.
Dutt i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Emerald från Kat von D´s Alchemist palett.
Eyeliner: Fluidline Dark Envy från MAC.
Mascara: the Colossal Volume Express från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Colour Sensational 25 Copper Rose Metallic från Maybelline.



Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: Studio Fix Fluid Foundation NC15 från MAC.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Butter Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Emerald från Kat von D´s Alchemist palett.
Blush: Perfect Powder Blusher 06 Pink Blossom från IsaDora.




Trevlig helg alla!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Superfint!
Trevlig helg du med!

marinamake sa...

Tack tack!

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...