11 mars 2018

Winter Festival - Depend

Slänger upp ett par nagelinlägg ikväll. Har haft en ledig söndag och då är det osminkat som vanligt. Inga sminkbilder alltså. I början av veckan satt detta på mina naglar. Köpte det i julas, tror det ingår i någon julkollektion från Depend. Det har blivit stående. Nu när jag äntligen fick ändan ur att använda det så upptäckte jag att jag gillade det ganska mycket faktiskt. 

Detta är alltså Depends Nr 70018 Winter Festival. Ett väldigt guldskirande, skirt och tjusigt lack.







Tjusigt eller hur?!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Jättefint! Gillar verkligen sådana färger! Vardagsfint.

marinamake sa...

Lotta! Jag håller med, kändes superfint!

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...