27 februari 2018

Regnbåge med BH Cosmetics Take Me Back To Brazil palette

Jag har en liten "collaboration" med en canadensiskt tjej på Instagram idag. Vi bestämde att vi skulle göra en varsin regnbågssminkning och sen lägga upp det på Insta. Ja, jag lägger ju upp allt jag gör där, men inte i samarbete med någon annan. Ska bli roligt att se vad hon hittat på. Hennes konto heter  makeupbyhayls om ni vill kolla in vad han gjort. Kommer upp i morgon onsdag. Vet inte hur det blir med tidsskillnad och så.

Tror inte det kan bli så mycket mer regnbågigt än så här :-)




Bas för skuggorna: Lock-It Concealer Creme White Out från Kat von D.
Samtliga skuggor:  från BH Cosmetics Take Me Back To Brazil Palette samt även Carnivale från Taylor Made Minerals (blå på nedre ögonlockets yttre vrå).
Dutt i inre vrån: Spectra från Anastasia Beverly Hills Aurora Palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC. Gula prickar gjorda med NYX Vivid Brights Vivid Halo Liquid Liner.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: In Extreme Dimension 3D Black Lash Mascara från MAC.






Läppstift: Studded Kiss Lipstick Roxy från Kat von D.



Primer: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Infallible Stay Fresh Foundation 24H 120Vanille från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Couleurs Nature Duo Poudre Soleil 01. Hâle léger från Yves Rocher.
Highlight: Spectra från Anastasia Beverly Hills Aurora palette.
Blush: Blushon Bubble nr 52 från Nouba.




De va de hele...

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...