29 januari 2018

Keeping Suzi At Bay - Blå Måndag

Det var väldigt länge sedan jag var med hos Emelie på Makeupbyblowfish och hennes Blå Måndag. Har alltid svårt att hinna med eftersom jag jobbar sent och jag vill inte att det ska bli ett stressmoment, har ju inte så mycket fritid på kvällarna. Men nu så, har jag ju faktiskt bara legat hemma en hel vecka och inte orkat någonting med en influensa från helvetet. Börjar nu så sakteliga kravla mig tillbaka till verkligheten så jag tänkte att idag när krafterna kändes lite starkare så kunde jag ju lacka naglarna. Och varför då inte i blått, när det nu är måndag och allt.

Detta är ju. som ni ser ett lack från OPI. Har hittat det för en billig peng på någon sida på nätet som jag nu inte kommer ihåg vilken. Har haft det ett tag. Köpte alltså lite grisen i säcken med detta, när det gäller färgen menar jag. Har för mig att jag tycket det såg snyggare ut på bild än vad jag tycket när flaskan dök upp här hemma. En av anledningarna till varför flaskan har blivit ståendes här hemma. Men nu när jag väl ser det på naglarna så är det ju snyggare än vad jag tyckte när man tittar bara på flaskan. Oh well....



Keeping Suzi AT Bay från OPI som ni ser. Jag antar att det tillhör någon kollektion av nåt slag, men jag har ingen aning om vilken i så fall.









Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...