04 december 2017

Juliga naglar med IsaDora Autum Legends kollektionen

Lite julröda naglar måste man ju ha så klart, nu när det är december och allt. Jag börjar med att testa ett nytt lack jag har från IsaDora. Det kom med Autum Legends kollektionen någon gång tidigare i höstas. Denna heter Red Legend och jag sparade den med flit tills nu bara för att den var röd.  Väldigt fin röd om ni frågar mig. 






Härlig röd färg med mycket glöd i. Älskar den här typen av röda färger. Jag är annars dålig på att använda rött över huvud taget. Vet inte varför, för det är ju snyggt.


Inga kommentarer:

Greek Odyssey Palette / Electric Carnival Palette - Nomad Cosmetics

Så ännu en kombo med Electric Carnival Paletten. Vi håller fortfarande på med nån sorts VM på jobbet, så gul fotbollströja på. På måndag är ...