14 december 2017

East - Make Up Store

Min fantasi att komma på olika kombos av juliga färger börjar på att sina. och det är ju åtskilliga dagar kvar fram till julafton. Idag så fick det i allafall bli en helt röd sminkning. Man får tycka vad man vill om det, men jag gillar´t. 





Bas för skuggorna: Eyeshadow Base från NYX samt Molten Eye Pen Penine Way från HM.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: m/s East samt glitter Rouge båda från Make Up Store.
Highlight i inre vrån: Vivid Baked Highlighter Golden Lights från Make Up Revolution.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Twist Up Metallic Eye Pen 44 Golden Khaki från IsaDora.
Mascara: In Extreme Dimension 3D Black Lash Mascara från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Läppenna: 53 Cranberry från IsaDora.
Liphybrid: Bad Blood från House of Beauty.



Primer: Infallible Mattifying Base från Loreal.
Bas: Matte Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Earth Powder 51 från Nouba.
Highlight: Vivid Baked Highlighter Golden Lights från Make Up Revolution.
Blush: Baked Blusher Honeymoon från Kicks.




I morgon väntar ledig dag. Lite julbak ska jag ägna mig åt var det tänkt. Jag har en förmåga att vara totalt übertrött när jag vaknar på lediga dagar. Sover så hårt att jag aldrig riktigt kommer igån sen. Slägga i huvudet. Vi får se hur det går i morgon, om jag lyckas ta mig upp eller inte.

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...