07 december 2017

Blue Moon - Make Up Store

Jaha, så i morse vaknade jag med en mage som var allt annat än i funktion... efter all blandning av goda tapas igårkväll var min mage inte vad den brukar vara. Och jag brukar ändå skryta att jag har plåtkista, men plåten hade mjuknat lite kan man säga...

Jag fortsätter med lite glitter... valde en suddig bild med flit bara för att glittret syns bättre då.




Primer: Neutral Eye Base från Kiko.
Skuggor: från Kat von D Shade & Light palett
Laetus
Samael
Solas
Saleos
Inre halvan av locket: Glitter Blue Moon från Make Up Store.
Dutt i inre vrån: highlight Love Light Blinded By The Light från Too Face.
Eyeliner: Black Liquid Eyeliner från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: In Extreme Dimension 3D Black Lash från MAC.






Läppenna samt läppstift: Rock Steady från Urban Decay´s Gwen Stefani kollektion.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: matte foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Perfect Loose Poweder från IsaDora.
Bronzer: Mega Bronzer Light Sun från Wet n Wild.
Highlight: Love Light Blinded By The Light från Too Faced.
Blush: Beautycycle blush Berry Blossom.




Nu är det dags att packa väskan, i morgon bär det av till gubben efter jobbet. Har inte varit där på väldigt länge för att det inte har gått pga mitt jobbschema. Men nu har vi stuvat om lite så jag åker dit för en gångs skull. Skönt för honom att slippa åka för en gångs skull. Han har fått komma hit massor av gånger. Skönt för mig med ett litet avbrott hemifrån med.

Annars så har jag idag fått en sån där blodtrycksmanchett som jag ska ha på mig ett dygn för att registrera blodtrycket. Typiskt min vanliga otur att den slutade fungera tidigare i kväll. Plötsligt var den helt död. Skit också... nu får jag lämna in den i morgonbitti och så får jag väl börja om någon annan dag.

Till dess, sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Orly - Loreal - IsaDora

Gjorde en rejäl ansträngning förra veckan och var lite "kreativ" ha ha.... Orkar knappt göra nåt med naglarna nu för tiden. Men de...