30 september 2017

Chocolate Love - Make Up Revolution

Ledig lördag. Jag och gubben bestämde oss för att åka på husvisning. Vi försöker ju hitta nåt litet krypin för oss två, och mina ungar. Inte så lätt. Inte mycket som är till salu av den typ vi önskar oss. I alla fall, så gjorde jag en snabb sminkning. Enkel sminkning, lite nude-ig. Jag har en dålig dag, med huvudvärk och väldig trötthet. Dessutom började mina tårar rinna efter att jag gjort sminkningen. som det gör ibland för mig.




Bas för skuggorna: Take On The Day Eyeshadow Primer från Wet n Wild.
Samtliga skuggor från: Make Up Revolution Chocolate Love Paletten.
Sweet
Chip
Ganache
Highlight: Devotee från Nars True Story palett.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation 22 Clair Light från Sephora.
Puder: Pefect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Devotee från Nars True Story Palette.
Blush: Outlaw från Nars True Story Palette.




Läppglans: Riviera från HM.




Ja och näe, huset var inget för oss. Absolut om jag hade en outsinlig källa av pengar, och all tid i världen. Visst, då skulle jag vilja ta mig an det. Men näe... såååå fint med en oändlig potential, precis vad jag skulle vilja ha. Men alldeles för mycket att rusta och fixa... omöjligt. Tyvärr.


Inga kommentarer:

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...