22 augusti 2017

Lovely Linnea - Make Up Store

Letade fram en gammal skugga från Make Up Store som för länge sedan var en av mina absoluta favoriter, har använt myyycket. Lovely Linnea. En tealgrön färg som jag älskade, och fortfarande gör. men nu har ju samlingen växt lavinartat så det blir ju att man kör med nyare grejor hela tiden. 

Men jaa, gammal kärlek rostar ju aldrig....




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion samt Jumbo Eye Pencil Milk från NYX.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Inre halvan av ögonlocket: pigment Lucky In Love från MAC.
Yttre vrån: m/s Lovely Linnea från Make Up Store samt en dutt Carbon från MAC.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: In Extreme Dimension 3D Black Lash Mascara från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.






Liphybrid Fusion från House of Beauty.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: Medium Coverage Foundation 204 Ivory från Mary Kay.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Chocolate Soleil Medium/Deep Matte Bronzer från Too Faced. Fick denna som ett prov när jag shoppade på Sephora för ett tag sedan. Den är egentligen för mörk för mig, men funkar typ i tre veckor på sommaren när jag har liiite solbränna i fejset och inte är vit som en albyl. Sen får jag återgå till min fullsize som är den ljusa varianten.
Highlight: Mineralize Skinfinish Lightscapade från MAC.
Blush: Powder Blush 08 Tea Rose från Milani.




Nya dåd i morgon!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...