23 augusti 2017

In The Lime Light - China Glaze

Lite nagelbilder från ett tappert försök att göra lite nailart. Satt och pillade med detta en dag på semestern. Detta är ju inte min starka sida alls, men ibland får jag ändå för mig att försöka.



China Glaze, In The Lime Light samt några av Depends neonfärger från i våras.




Var tänkt att bli som en blomma av prickar, men det blev ju mest kladdiga prickar... 



Och så lyckades jag mosa pekfingernageln med... inte bra, inte bra...



Annars så är den här gröna färgen/lacket ett av mina absoluta favoriter när det kommer till gröna lack, älskar färgen.

Inga kommentarer:

The Smoky Palette - Beauty Bay

Så här kommer fredagens look. Jag jobbade sent, stängning i butiken. Det var ju fredag så jag slog till på lite glitter i looken.  En ny pal...