26 augusti 2017

Glitter fredag med Morphe och MAC

Så var det dags för första glitterfredagen på länge, som jag brukar när jag har jobbarhelg. Inte blivit på länge nu, semester och allt. Tog fram min ena nya palett från Morphe, Plum Palette.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Samtliga skuggor: från Morphe 35P Plum Palette.
Glitter mitt på locket: från MAC, inget namn för jag har fått ett prov i en liten burk.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Brow Definer Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.






Läppenna: Currant från MAC.
Läppstift: Viva Glam Ariana Grande från MAC.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: Medium Coverage Foundation 204 Ivory från Mary Kay.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Chocolate Soleil Medium/Deep från Too Faced.
Highlight: Extra Dimension Skinfinish Soft Frost.
Blush: Cherry Blossom från Make Up Store.



Har jobbarlördag i morgon och sitter här och klipper med ögonen nu, såå trött. Börjar tolv så lite sovmorgon får jag. Lite mera glitter kommer säkert i morgon igen.

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...