25 april 2017

Better Together... igen

Så klart ville jag fortsätta testa Better Together paletten idag igen. Har annat nytt jag också vill testa men jag kunde inte låta bli. Blev en ganska murrig sminkning, men jag gillar den ändå. Skuggorna är helt fantastiska och jag är helt kär. Men. imorgon blir det nåt av det andra nya jag har. 

När jag köpte den här Better Together paletten hittade jag även en palett från Marc Jacobs på rean, nedsatt från närmare 600 kr till 177. Lila nyanser. Min favvofärg ju. Så jag tog den också. Har aldrig tidigare testat nått från Marc Jacobs så vi får se hur det går. 

Men idag är det Too Faced och Kat von D som gäller.




Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Under brynet: BFF från Better Together paletten, Too Faced delen.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Inre halvan av ögonlocket: Darling från Better Together paletten, Kat von D delen.
Yttre vrån: Power Couple från Too Faced delen samt även en dutt Devotion från Kat von D delen.
Dutt i inre vrån: Lovestruck från Kat von D delen.
Eyeliner: Tattoo Liner Trooper från Kat von D.
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.
Bryn: Brow Definer Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.






Läppenna: Wet n Wild Coloricon Plumberry.
Läppglans: Led Lipgloss Gritty från Make Up Store.


Primer: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Zwicky från LH Cosmetics Infinity palett.
Highlight: Milky Way från Infinity paletten.
Blush: Pinwheel från Infinity paletten.




Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...