24 mars 2017

Fredag med Moondust

Fredag, jag kör med lite glitter och sånt, som vanligt. Men det syns inte på bilderna, som vanligt. Den orange-aktiga är otroligt glittrig och skimrig i verkligheten, men jag lyckas inte fånga det på bild. 

Har använt Moondust paletten igen, så oootroligt fin. Älskar den!




Bas för skuggorna: Lock-It Concealer Creme White Out från Kat von D.
Under brynet: Veiled från Smashbox Double Exposure Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Haze från samma palett.
Yttre vrån: Temper från samma palett.
Inre vrån: Element från Urban Decays Moondust palett.
Dutt i inre vrån: Specter från Urban Decays Moondust palett.
Eyeliner: Creme Gel Colour No Shame från Colourpop Cosmetics samt glitterliner Soft Pink från Make Up Store.
Bry: Brow Definer Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.






Läppstift: Viva Glam Ariana Grande matte från MAC.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: Infallible Stay Fresh Foundation 24H 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Urban Decay Naked Illuminated.
Blush: Blushon Bubble nr 121 från Nouba.




Trevlig helg alla!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...