29 november 2016

Magic Spells - MAC

Kände mig fantasilös i morse.... igen. Visste inte vad jag skulle hitta på och ryckte bara åt mig nåt som låg i närheten till slut. Blev ju sisådär. 

Tja, man kan ju inte vara på topp alla dagar. 

Nu är det snart första december, då kommer jag att gå all in med glitter, mycket rött, grönt, guld och juliga färger hela månaden. Man får ju passa på om man är en glitternörd som jag, december är väl månaden om någon när man kan få glittra precis hur mycket som helst. Eller vad säger ni?






Bas för skuggorna: Take On The Day Eyeshadow Primer från Wet n Wild samt Pro Longwear Waterproof Colour Stick Ever Evergreen från MAC.
Under brynet: Confection från Make Up Geek.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Dragonfly från Make Up Geek.
Över hela rörliga delen av locket: pigment Magic Spells från MAC
Under ögat: Green Room från MAC
Dutt i inre vrån: blå skugga från E.l.f Cosmetics Eye Transformer palett.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: Big & Curvy Mascara från The Body Shop.
 Bryn: Brow Definer Granite från Anastasia Beverly Hills.




Läppenna: Passionate Glory från Make Up Store.
Läppstift: NYX Butter Lipstick Hunk.



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: Liquid Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Sol De Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Mineralize Blush Just A Wisp från MAC.
Blush: från Glamorous Blush paletten från BH Cosmetics.





Näe hörrni, jag håller knappt ögonen uppe, dags för kudden. Natti!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...