10 oktober 2016

Nouba och Make Up Geek

Så var det måndag igen då... för mig är det nedräkning till ledig dag, jobbar i morgon och då har jag gjort mina fem dagar och har en ledig dag på onsdag. Ska bli så skönt! Men anyhow... i morse blev det lite mera lila smink. Den här gången i kombination med lite mera brun/vinrött-aktigt. Jag gillar kombon!




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Color Riche Eye Color Pencil 11 Lovely Lilas från Loreal.
Under brynet: Confection från Make Up Geek.
Längs brynbenet ovan globlinjen: skugga från La Palette Nude 01 Rose från Loreal.
Inre halvan av locket: Singel Eyeshadow nr 57 från Nouba.
Yttre vrån: Cherry Cola från Make Up Geek samt en dutt m/s Raisin från Make Up Store.
Eyeliner: Fluidline Macroviolet från MAC.
Mascara: Mega Plush Volume Express från Maybelline.
Bryn: Eye brow pencil nr 81 från Nouba.




Primer: Mineral Infused Face Primer från E.l.f Cosmetics.
Bas: Clinique Even Better Foundation 23 Linen.
Powder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Pearlmatte Face Powder Pink Buttercream från MAC.
Blush: Sin från Nars.



Ni såg det häromdagen (typ förra veckan eller nåt...) men här kommer det igen

Kat von D:s everlasting liquid lipstick Ayesha.




Annars så har jag haft en helt hysterisk arbetsdag... undrar hur länge man ska palla detta... ?? Galet arbetstempo, lååånga arbetsdagar. Börjar känna mig lite less och sliten. Nån som har nåt att erbjuda...??

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...