19 september 2016

Nude-igt

Enkel och för mig, nude-aktig sminkning. Lite åt vinröda hållet. Passar bättre på mig som nudefärg än brunbeiga skalan. Tycker jag. 




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Längs brynbenet ovan globlinjen: skugga från La Palette Nude 01 Rosé från Loreal.
 Inre vrån: m/s Cotton Candy från Make Up Store.
Yttre vrån m/s Dramatic från Make Up Store.
Eyeliner: Fluiline Macroviolet från MAC.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Mega Plush Express Volume Mascara från Maybelline.




Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: Infallible Stay Fresh Foundation 120 Vanilla från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Radiant Lights Glow från Make Up Revolution.
Highlight: Mystic från Face.
Blush: Metal Cherry från Make Up Store.



Läppglans: 107 Whos the Boss? från Loreal.





Annars så har det varit en hemsk dag på jobbet.. totalt anfall av kunder och vi har varit kort om folk, som vanligt känns det som. Såå stressad och uppe i varv att jag nästan lipade när jag äntligen fick sätta mig i bilen och åka hem. Usch och fy. Men, jag fick äntligen ändan ur att gå en promenad på lunchen. En vana jag hade för som jag helt kommit bort ifrån. Tänkte försöka återuppta den vanan, om jag bara lyckas.

Men nu, är de dags att nana.

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...