09 augusti 2016

Brud/tärna smink

Jag gjorde ju en brudsminkning förrförra lördagen... tror jag nämnde det här. Har inte så mycket till bilder utom detta nedan. Systrar, den ena skall gifta sig, den andra är tärnan (hon i randigt är tärnan). Caroline och Emelie. Emelie är dessutom tills precis innan semestern min kollega. Min stora klippa på jobbet, allas klippa. Nu har hon slutat. Saknar dig!

Anyhow.. syster Caroline skulle gifta sig och vi skulle förstås ha lite smink. Nu är jag ju världssämst på att fota, vi hade dessutom dåligt ljus, så de ser ju knappt ens sminkade ut på bilderna.  Läppstift hade vi inte ens satt på när bilderna togs. 

Hur som helst, så var det som ni ser nude-igt för hela slanten, och fina blev det båda två. Hoppas ni var nöjda!




Så häromdagen kom Emelie in på jobbet och lämnade en present till mig som tack för hjälpen. Ohhh jag blev alldeles lycklig! Älskar Rituals produkter!





Tack snälla ni!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...