16 juni 2016

Turkost glitter

Dagarna går och jag har inte riktigt hunnit med bloggen... men här kommer ändå nåt jag gjorde förra veckan. Lite glitter... jag älskar ju glitter, skulle kunna ha det varje dag. Livet kan inte glittra nog, eller vad säger ni??  Den här gången är det ett gammalt glitter jag har i gömmorna från Make Up Store. Starry, tror inte det finns kvar i sortimentet längre. Efter lila, som är min absoluta favvofärg så kommer nog turkost tror jag. Så detta är så klart en favorit.




Bas för skuggorna: Pro Longwear Waterproof Colour Stick Flat White från MAC.
Highlight: Vanilla från MAC.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Pablo från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Freshwater från MAC.
Yttre vrån: Contrast från MAC.
Dutt i inre vrån: 100% Natural Origin Loose Pearls 05 Nacres Cristal från Yves Rocher.
Glitter mitt på locket: Starry från Make Up Store.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too  Faced.
 Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anasgasia Beverly Hills.




Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: Studio Fix Fluid NC15 från MAC.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Bombshell Bronze Diva från BH Cosmetics
Highlight: Candlelight Glow Rosy Glow från Too Faced.
Rouge: Shimmer Dynasti från Make Up Store






Läppenna: 42 Plum från IsaDora.
Läppstift: Colour Sensational 190 Atomic Pink från Maybelline.





De va de hele! Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...