14 januari 2016

Sista flyttsminket

Sista dagen i flyttröra på jobbet och lite mer diskret nu-ska-jag-kavla-upp-ärmarna-smink. Vi har äntligen kommit i ordning i nya butiken. Vilket känns helt otroligt med tanke på hur det sett ut de senaste tre dagarna i butiken. I morgon väntar nyöppning, ballonger, goodiebags och massor och folk. Vi har laddat upp med precis all personal vi har, även dom som normalt inte är schemalagda i morgon. Ska bli spännande. Så klart kommer jag att dra på lite mer med sminket i morgon. Lite glitter får det nog bli också, det är ju fredag och dessutom lite jippo på jobbet.

Men idag har jag varit diskret...



Bas för skuggorna: Eyelid primer Sheer från E.l.f.
Längs brynbenet: m/s Smog från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: m/s Beaver från Make Up Store.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: The Rocket från Maybelline.
Bryn: Universal Brow Freeze från Sehora samt Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva.



Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: Fit Me 105 Natural Ivory från Maybelline.
Puder: Perfect Loose Powder från Isadora.
Bronser: Universal Complexiion Palette Teinte Universele från Yves Rocher.
Highlight: Wet n Wild coloricon bronzer Reserve Your Cabana.
Rouge: Blushon Bubble nr 51 från Nouba.



Läppglans: Delicasy från Sephora (utgången färg).




Jaha hörrni. de va de hele. Lite mera färg blir det i morgon som sagt.

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...