29 december 2015

Urban Decay - Gwen Stefani

Så har man jobbat efter julen igen då... Galet mycket folk och fullt upp hela dan. Jag var så trött och oinspirerad i morse, har gått sminkfri i flera dagar och var inte sugen på att sminka mig eller åka till jobbet heller för den delen... Oh well, när man till slut fått upp farten under galoscherna så går det ju bra ändå. Lite trist sminkning blev det... men okej, ni får hålla till godo ;-) .




Primer: Eyefix från Face samt NYX Jumbo Eye Pencil 604 Milk.
Highlight: Skimp från Urban Decays Gwen Stefani palett.
Längs globlinjen: Harajuku från samma palett.
Inre vrån: 81 Fantasme från Chanel.
Yttre vrån: Blackout från samma palett som ovan.
I skarven mellan yttre och inre vrån: Danger från samma palett som ovan.
Eyeliner samt kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Waterproof Lengthening & Voluminizing Mascara från E.l.f.
Under ögat: Harajuku från samma palett som ovan.




Primer: HD High Definition Elixir från Make Up For Ever.
Bas: Longwear Blur Foundation Light Ivory från Lumene.
Puder: Perfect loose Powder från IsaDora.
Bronser: Universal Complexion Palette Teinte Universelle från Yves Rocher.
Highlight: Mineralize Skinfinish Lightscapade från MAC.
Rouge: Baked Blusher Honeymoon från Kicks.




Läppenna: Waterproof Lip Liner Brazen från BH Cosmetics.
Läppstift: Color Lock Passionate från BH Cosmetics.





Jag känner mig som om jag håller på att bli dålig igen... lite svidig i näsan, hostig och frös mycket på eftermiddan innan jag for hem från jobbet. Jag har verkligen ingen lust att vara dålig igen, har varit lite för mycket av den varan på sistone. Vi får hoppas att det bara är nån sorts tröttsvacka eller nåt...

Dags att knyta sig, natti natti!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...