29 november 2015

Blacklight Ink Phantom

Här kommer nu en rad av sminkningar... Har inte hunnit lägga ut något här på några dagar, så här kommer det i långa rader. Här kommer onsdagssminket. Lite lilagrönt med skuggor bla från Make Up Geek. Älskar skuggorna jag beställde för ett tag sedan därifrån.. helt underbara.




Primer: Beauty Base Eye Shadow Primer från Lumene.
Highlight: Grädde från Färg.
I globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Inre vrån: Blacklight från Make Up Geek.
Yttre vrån: m/s Ink från Make Up Store och en liten dutt Carbon från MAC.
Dutt i inre nedre vrån: Phantom från Make Up Geek.
Eyeliner: Fluidline Black Ivy från MAC.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: the Rocket från Maybelline. Fick ju skaffa en ny tvärt, när båda mina svarta jag hade hemma hade pajjat. Hittade denna på rea, gillar inte borsten.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: HD High Definition Primer från Make Up For Ever.
Bas: Longwear Blur Foundation från Lumene.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Couleur Natures Duo Poudre Soleil 01 Hâle lèger från Yves Rocher.
Highlight: Vivid Baked Highlighter Golden Lights från Make Up Revolution.
Rouge: Wonder Blush Goddess från Make Up Store.





de va de hele....

Inga kommentarer:

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...