04 oktober 2015

Make Up Geek Duo Chrome

Gokväll alla! Här kommer mitt fredagssmink. Helgen har kommit och gått, jag har fortfarande en ledig dag kvar i morgon. Min gubbe har varit här över helgen, men nu har han åkt hem till sitt igen. Känns alltid trist. 

Hur som helst, jag fick mina nya skuggor från Make Up Geek med posten i torsdags så jag var så klart att testa dem i fredagsmorse. Beställde deras duochroma skuggor. Otroligt läckra och pigmenterade. Kommer att kunna göra mycket roligt med dem. Och så lite glitter så klart... det var ju fredag!




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene samt Color Riche Eyecolor pencil Lovely Lilas från Loreal.
Highlight: Fine China från H&M.
I globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Inre vrån: Blacklight från Make Up Geek.
Mitt på locket: Caitlin Rose från Make Up Geek.
Yttre vrån: Corrupt från Make Up Geek.
Eyeliner: E.l.f Cream Eyeliner Plum Purple.
Under ögat: skuggor Caitlin Rose och Corrupt samt glitter Peacock från Make Up Store.
Mascara: Blueberry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Studio Secrets Professional Smoothing resurfacing primer från Loreal.
Bas: Studio Fix Fluid NC15 från MAC.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Bronzing Powder Gorgeous Glow från H&M.
Highlight: Vivid Baked Highlighter Golden Lights från Make Up Revolution.
Rouge: Blush Cherry Blossom från Make Up Store.



Lip Hybrid: Aura från House of Beauty.




 De va de hele!

Som sagt, ledig i morgon med. Ska försöka ta mig tid att göra en sminkning i morgon. Har ju en del nytt jag vill testa, roligare att stå i lugn och ro och göra det, än när man är stressad på morgonen på väg till jobbet. Men vi får se, har lite annat att stå i med.

Natti!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...