21 september 2015

E.l.f Cosmetics

Förra söndan, en dryg vecka sedan alltså, innan jag däckade i min lilla förkylning, var jag inne i stan och shoppade lite med yngsta dottern. Hon behövde lite vinterkläder. Så klart hittade jag lite till mig med. Inga kläder dock, men väl några sminkprytlar från E.l.f. 

Var inne och kikade på Parfymeri L och upptäckte att de säljer produkter från E.l.f där. Hade ingen aning om det. Har testat lite av deras produkter via nätet och varit helt nöjd med dem. Med tanke på deras priser kan man liksom inte klaga.

De här produkterna som jag hittade var dessutom på halva priset, så jag betalade exakt 100 kr för dessa fyra produkter.





Cream Eyeliner Punk Purple
Cream Eyeliner Plum Purple
Baked Eyeshadow Passion Purple
Eyeshadow "C" Brush

Vilken slump att alla produkter råkade vara lila.. ;-)

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...