16 juli 2015

Dramatic Material

För mig pågår nedräkning inför semestern. Jag har en dryg. låååång jobbarhelg framför mig. Jobba från öppning till stängning fredag, lördag, söndag... sen så... Ohhh vad skönt det ska bli! 

Tröttare än tåget i morse, så inspirationslös, stressad för att jag inte orkar kliva upp i tid.. Nåja, detta är vad jag åstadkom. Snart är det semester...




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Eyeshadow Stick Spotlight från Viva la Diva.
Highlight: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet (ovan globlinjen): skugga från Loreals La Palette Nude.
Rörliga delen av locket: m/s Material från Make Up Store.
Yttre vrån: m/s Dramatic från Make Up Store.
Dutt i inre vrån: gul skugga från Manlypaletten.
Eyeliner: 11 Dying For Shoes från Sephora.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Almea Xlash Mascara.
Bryn: Universal Brow Freeze från Sephora och brynpenna nr 81 från Nouba.




Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 015 Porecelaine från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Dream Sun Glow 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Illuminator från Kicks.
Rouge: Blush Shimmer Dynasti från Make Up Store.



Läppenna: Fashion Boost från MAC.
Läppstift: Nr 39 från Nouba.




Ses i morrn!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...