22 maj 2015

Blått med Loreal

Har blivit mycket blått den här veckan. Hänger som vanligt ihop med vad som sitter på naglarna. Blått. Men nu ikväll så rök färgen på naglarna, nytt kommer till i morgon, och därmed ny färgskala på sminket. 




Bas för skuggorna: Color Riche Fixing & Unifying Eyeshadow Primer från Loreal.
Highlight: Coconut Shake från Loreal.
I globlinjen: gråbeige skugga från Loreals La Palette Nude.
Över rörliga delen av locket: 404 Blue Jean från Loreal.
Under ögat: 006 All Night Blue från Loreal.
Dutt i inre vrån: Pearl från Taylor Made Minerals.
Eyeliner: Super Liner Ultra Precision Blue Black från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: övre fransar False Lash Wings Intensa, undre fransar Miss Manga Mega Volume Indigo, båda från Loreal.
Bryn: Universal Brow Freeze från Sephpra och Viva la Divas Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark.




Bas: Infallible 24H Powder Foundation 160 Sand Beige.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Dream SunGlow Bronzing Powder 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Luminance från E.l.f.
Rouge: Dirty Plum från MAC.



Läppglans: Jelly Pong Pong Rum Raisin.




Har varit ute och tagit en liten joggingrunda ikväll. Försöker komma igång lite efter att varit helt oaktiv hela vintern. Vi ska springa Vårruset med jobbet nästa vecka så man får väl försöka lite ändå. Vårruset är bara fem kilometer och det fixar jag på ren vilja, födsel och ohejdad vana, men jag vill orka springa längre än så, så det vill till att sätta igång. Vi får se hur det går.

 Så länge, sminkar jag vidare...


Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...