15 april 2015

Specsaversgrön ;-)

Grönt blev det i morse. Specsaversgrönt. Har grönt lack från Essie på naglarna, så jag var ju tvungen att matca... you know me. Det blev matta skuggor från Färg, otroligt pigmenterade och fina skuggor. Och färgen tja den matchar ju jobbskjortan och färgen på Specsaversloggan, så man kan säga att jag gick "all in" på jobbet idag.




Bas för skuggorna: Paint Pot Painterly från MAC samt Jumbo Shadow Liner 336 Action från Cherry Culture.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
I globlinjen: grålila skugga från Loreals La Palette Nude.
Inre halvan av locket: Björk från Färg.
Yttre vrån: Medelhav från Färg.
Dutt i inre vrån: Pearl från Taylor Made Minerals.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: False Lash Wings Intenza från Loreal.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Color 1. Dark från Viva la Diva.




Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: Nutri Lift Gold 10 Warm Ivory.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Earth Powder 53 från Nouba.
Higlight: Pink Buttercream från MAC.
Rouge: Blushon Bubble nr 45 från Nouba.



Läppglans: led lippglos Stucco från Make Up Store.




Annars så gör jag inget annat än funderar på flytten och allt runt omkring det, mycket prylar jag kan skaffa som jag inte kunnat ha innan. En grill tex... och lite utemöbler, och nya krukor... och tusen andra saker. Ska bli mysigt och roligt. Plånboken sätter förstås stopp, men lite i taget så, Rom byggdes inte över en natt.

Sminka lugnt alla!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...