05 mars 2015

Make Up For Ever nr 2

Här kommer nästa av mina fyra skuggor jag äger från MUFE.. fick för mig att jag skulle visa allihopa... Igår en vinröd/svartaktig färg, skuggorna har ju inget namn tyvärr, lite trist med bara nummer.  Idag en, i mitt tycke, übersnygg grön skugga.  Finns nästan lite brunt i bakgrunden, men är ändå mer grön än något annat. 




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Highlight: 016 Coconut Shake från Loreal.
I globlinjen: skugga från Loreals La Palette Nude 01 Rosé.
Över rörliga delen av locket: Singelskugga 302 från Make Up For Ever.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: Volume Million Lashes So Couture från Loreal.
Bryn: Super Liner Brow Artist 03 Brunette från Loreal.




Primer: HD High Definition Elixir från Make Up For Ever.
Bas: Nude Sensation Fluid Foundation 10 Nude Porcelaine från IsaDora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Wet n Wild Mega Bronzer Light Sun.
Highlight: Pearl matte face powder Pink Buttercream från MAC.
Rouge: Sin från Nars.




Munnen hann jag inte fixa innan jag fotade, var uppe tidigt imorse för vi hade morgonmöte på jobbet innan vi öppnade, så jag fixade den efter att vi ätit frukost på jobbet. Men det har varit samma som inlägget igår. Freida´s Nude från Loreal.

De va de hele!

Inga kommentarer:

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...