20 oktober 2014

Brunguldigt

Ja som sagt. Först låg jag i magsjuka. Sen hade jag ju turen att ha ledig helg inklusive idag, måndag. Sååå skönt. Har verkligen inte gjort ett dugg idag, tittat på film, stickat lite... så skönt när regnet skvalar ner utanför, åkte och handlade en sväng och fick för mig sent på eftermiddagen att göra en sminkning. Lugnt och skönt.




Primer: Eyelid Primer Sheer från E.l.f.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
Yttre och inre vrån: Peppar från Färg.
Mitt på locket: Centaur från Taylor Made Minerals.
Dutt i inre vrån: Diamonds från Taylor Made Minerals.
Eyeliner: Master Graphic från Maybelline.
Under ögat: svart penna från Make Up For Ever med svart skugga suddad över.
Kajal: samma svarta penna.
Mascara: Volume Millions de Cils från Loreal.




Primer: E.l.f Mineral Face Primer.
Bas: Infallible 24H Powder Foundation Sand Beige från Loreal.
Bronser: 02 Warm Glow från The Body Shop.
Highlight: E.l.f Blush Coy.
Rouge: Seashell från Make Up Store.



Läppstift: 822 Rose Pearl från Maybelline.
Läppglans: Cyklamen från Face.





Men nu är det slut på ledighet... i morgon är det jobbardags igen. Vi får se vad det blir för nåt i sminkväg då.... Sov gott alla!

Natti, natti!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...