03 september 2014

Tillbaka igen...

Halloj alla.... länge sen sist! Sommaren har kommit och gått och bloggen fick ligga nere ett tag. Många anledningar till det. Mitt liv är lite rörigt just nu och jag har ägnat  mig åt annat. Men, nu är jag här igen!

Hoppas ni alla har haft en skön sommar, otroligt varm och härlig har den ju varit. Jag lyckades pricka in hela min semester mitt i värmeböljan... det gjorde inte ont. Alls. Men nu är jobbet igång igen, och vardagen är tillbaka som vanligt. 

Det här bilderna är från igår.




Primer: Eye Shadow Primer från Lumene.
Highlight: m/s Muffin från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Yttre vrån: ljus aprikosrosa skugga från Coastal Scents 88 Ultra Shimmer Palette.
Mitt på locket: m/s Orange Peel från Make Up Store.
Yttre vrån: pigment Poise från MAD Minerals.
Inre vrån: grön skugga från Coastal Scents paletten med lite grönt glitter ovanpå.
Eyeliner: Fluidliner Dark Envy från MAC.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Volume Million de Cills från Loreal.




Primer: E.l.f Mineral Face Primer.
Bas: Infallible Stay Fresh Foundation 015 Porcelaine från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder Velvet Transparant från IsaDora.
Bronzer: Wet n Wilds Mega Bronzer Light Sun.
Highlight: Pink Buttercream från MAC.
Rouge: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.



Läppenna: Russian Bordeaux från Make Up Store.
Läppstift: Diva från MAC.




Jag har lite konstigt ljus där jag står och sminkar mig nu för tiden, eller fotar snarare... så bilderna blir så där.

Nåja, det är som det är...

I morgonkväll är det "trendkväll" i Loreals butik i Täby Centrum. Jag ska dit en stund efter jobbet så får vi se om jag kommer hem med nåt nytt. Lite goodiebags, mingel och annat skulle det visst bli. Me like...

Ses snart, sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Vintage Rose Palette - Give Me Glow Cosmetics

Har haft en väldigt intensiv dag på jobbet. Vi håller ju på att flytta, ska in i en större lokal i centrumet där jag jobbar. Så i flera daga...