09 september 2014

Champion

I brist på annat slänger jag upp de här bilderna också, har legat i kameran ända sen i försomras. Har inte koll på vilka grejor jag använt. Tänkte radera först, men här kommer det ändå.



Skuggan i inre vrån är iallafall Champion från Make Up Store. Yttre från kan vara Umber eller möjligen Chocola Fondante också från Make Up Store.
Har också dragit en silverglittrig linje längs vingen. Den är gjort med en mascara faktiskt. En glittermascara från Loral, som har utgått ur deras sortient tyvärr.





Hm tja munnen kan vara Make Up Store eller möjligen Loreal... kommer inte ihåg.



Tja hörrni, lite andefattigt inlägg.

NU ska jag lägga mig.

Natti natti!

Inga kommentarer:

The Vintage Rose Palette - Give Me Glow Cosmetics

Har haft en väldigt intensiv dag på jobbet. Vi håller ju på att flytta, ska in i en större lokal i centrumet där jag jobbar. Så i flera daga...