23 juni 2014

Midsommarsminking med Loreal

Lite efter, men det här är min midsommaraftonssminking.. långt ord ;-).  Inte så mycket att hänga i julgranen... eller, midsommarstången snarare. Som för övrigt lyste med sin frånvaro. Lugn och stillsam midsommar, men nåt ville man ju ändå ha i fejset.



Highlight: Vanilla från MAC.
I globlinjen: 180 Purple Obsession från Loreal.
Yttre vrån: blå skugga från fyrpalett Midnight från Loreal.
Inre vrån: 154 Rosy Quartz från Loreal.
Eyeliner: Super Liner Ultra Precision Blue Black från Loreal.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Volume Million Lashes So Couture från Loreal.




Bas: Nutri Lift Gold 130 Warm Ivory från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Highlight: E.l.f  Blush Coy.
Bronser: Couleurs Nature Duo Poudre Soleil från Yves Rocher.
Rouge: från BH Cosmetics rougepalett.



Åh jag har äntligen hittat ett nudeläppstift som passar min läppfärg perfekt... har alltid så svårt för det, all är alltid för beige:a eller för rosa. Det här är ett läppstift som kommer från Lorealbutiken i Täby och finns på deras rea just nu för 50 kr, färgen kommer att utgå. Osäker på om detta är en "Only here" produkt, dvs säljs endast i Täbybutiken.

Collection Privée Freida´s Nude.




Ingen midsommarstång eller krans i håret... men prästkragar runt halsen hade jag i alla fall :-) !


Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...