18 juni 2014

Decadence - Shades of Barielle

Så var det onsdag igen. Dags för Karins Gröna Onsdag. Jag höll på att glömma bort det... har inte suttit framför datorn på nästan en vecka, av alla möjliga anledningar. Så slog det mig plötsligt att det var ju dags.

Detta är är Decadence från Shades of Barielle, ett lack som jag köpt från Karin. Länge sedan nu. 





Detta är en färg som är helt i min smak, lite åt teal-hållet. Passar mig perfekt.




Jag ordar inte så mycket om penseln och hur det flyter på nageln osv. då jag inte är någon expert på det här området. Det funkar bra... och jag gillar färgen... det får räcka ;-)

Hoppas ni haft en skön grön onsdag!

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...