07 maj 2014

Perfect Mol-Ten - Color Club

Så var det dags för Karins gröna onsdag igen. Jag har grävt bland mina gröna lack och funderat vilken jag skulle bidra med den här gången. Många av mina gröna är lite mörkare, men jag kände för något lite mera vårigt. Trots kylan så är det ju faktiskt långt gången vår.




Det här är Perfect Mol-Ten, vad nu det betyder, från Color Club. Väldigt metalliskt. Svårt att måla så att det blir snyggt och jag lyckades dessutom mosa till det lite här och där. 






Ha en härlig grön onsdag alla!

4 kommentarer:

Karin // Vacker och Underbar sa...

Fint ju! =)

marinamake sa...

Karin! Ja, härlig färg är det!

Sanna sa...

Jag äääälskar Perfect Mol-ten! Älskar det metalliska! Men jag måste ha fått tag på en bra flaska, för min var suverän att måla med.

marinamake sa...

Sanna! Hm, tja det kanske var skit bakom spakarna här...;-) Men jag håller med det metalliska är läckert!

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...