15 april 2014

Wasabe

Det blev en brungrön mishmashröra idag. Har lite neonigt, limegröna naglar så ville ta upp det gröna i ögonskuggan. Det blev väl sådär... bråttom hade jag med, nu för tiden orkar jag aldrig komma upp ur sängen i tid så innan jag har rotat klart bland alla mina skuggor och kliat mig i huvudet vad jag ska kombinera ihop, så har jag tidsbrist och till slut så bara tar jag nåt.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face.
Highlight: Grädde från Färg.
I globlinjen: Nougat från Färg.
Mitt på locket: Eyedust Wasabe från Medusas Makeup.
Yttre från och upp över brynbenet: 290 Dark Chocolat från Viva la Diva.
Pressat in i yttre vrån/bloblinjen och under ögat: 610 Dark Green från Viva la Diva.
Inre vrån: Diamonds från Taylor Made Minerals.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Eyeliner: Gel liner black från Make Up Store.
Mascara: Smokey Extravagant från Make Up For Ever.




Bas: Infallible Stay Fresh Foundation 015 Porcelaine från Loreal.
Puder: Dual Foundation Stockholm från Make Up Store.
Highlight: Wet n Wild Mega Glo Illuminating Powder Catwalk Pink.
Bronser: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Rouge: Pinky Gold från Maybelline (utgången produkt).



Läppstift: Only A Rose från Make Up Store.
Läppglans: Cyklmen från Face.


Bad hairday dessutom... sorry! Hoppas ni haft en bra dag annars, min har väl varit som vanligt kan man säga. Inga större omvälvningar...inga små heller ;-)

Ses i morrn, sminka lugnt!



Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...