31 mars 2014

Ni har sett det förr...

Jaha, inget nytt den här dan.... en sotning, tål att ses många gånger. Faktiskt nog den mest snygga och klassiska sminkning som finns, om ni frågar mig. Man tröttnar aldrig på det... sååå snyggt! Om det är snyggt på mig, får andra avgöra. Men jag gillar iallafall att bära en sotning. Denna var väl kanske inte den snyggaste jag gjort, men den fick duga. 




Bas för skuggorna: Eyefix från Face.
Highlight: Vanilla från MAC.
I globlinjen: m/s Thistle från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Carbon från MAC.
Eyeliner: Sephora Smart Liner.
Kajal: Eyestudio Lasting Drama Gel liner 01 Black från Maybelline.
Mascara: Smokey Extravagant från Make Up For Ever.
Inre vrån: lite glitter, Crystal Eyeliner från Viva la Diva.




Bas: Youthful Glow Foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer:  Wet n Wild Mega Bronzer Light Sun.
Highlight: Mega Glo Iluminating Powder Catwalk Pink från Wet n Wild.
Rouge: Blushon Bubble nr 51 från Nouba.



Läppenna: nr 53Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Amorous från MAC.



Jaha, det var sotningen för den här gången, tror detta var i lördags kanske, jag har jobbat hela helgen så man blir lite dagvill...

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...