30 september 2013

Jubilee

Goförmidda alla! Måndag... ångestladdad dag för många, ny arbetsvecka och helgen är slut... men, för mig så är det skönt, ledig dag idag... har jobbat hela helgen igen och då kommer ledig måndag sen, ganska skönt faktiskt. Vi har haft en ganska lugn jobbarhelg, så man är inte så slutkörd. Ska ägna mig åt lite städning här idag, någon gång måste man ju det med...
 
Så sminket är från igår, slog till på lite svartguldigt. Guldigt är något jag sällan sminkar mig med, men ibland så....
 
 

 
Bas för skuggorna: under brynbenet Eyefix från Face. Yttre och inre vrån Money Honey (guldig) och mitt på locket Noir (svart... så klart) båda från Sleeks primerpalett.
Higlight: ljus skugga från namnlösa 88-paletten.
Globlinjen: ljust gråbrun skugga suddad i globlinjen från namnlösa 88-paletten.
Yttre och inre vrån: m/s Jubilee från Make Up Store.
Mitt på locket: e/d 24 Carat från Make Up Store.
Eyeliner: Gel liner black från Make Up Store.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
 


 
Bas: Fit Me 110 från Maybelline.
Puder: Looswe Powder Milk från Make Up Store.
Rouge: Berry Blossom från Beautycycle.

 
Läppenna: 53 Cranberry från Isadora.
Läppstift: Black Caviar från Kicks eget märke.
 


De var min söndag... nu väntar städning :-)

Ha de!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...