14 november 2012

Nouba Quatro

Hej igen, här kommer inlägg nummer två idag... försöker göra mig av med vad jag hade i arkivet. Detta är jag igår... Grönt fick det  bli. Hade grönt med glitter på naglarna så det var det som fick styra. You know me... (Hade by the way ett litet helvete att få av glittret från naglarna när jag väl skulle av med det, satt som berget.)

 

 
Bas för skuggorna: Eyefix från Face och grön penna Shimmering Lip & Eye Crayon nr 8 från Barry M.
Samtliga skuggor utom yttre vrån: från Noubas Quatro-skuggor nr 606, 603 och 626.
Yttre vrån: 610 Dark Green från Viva la Diva.
Eyeliner: Noubas Rainbow Eyeliner nr 13 (grön), fyllde i vingen med lite svart eyeliner.
Under ögat: i inre vrån penna från Gosh Lemon Soda och yttre vrån penna från MUS, Green Metal med skuggor ovanpå.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Illegal Length från Maybelline.
 


 
Bas: Medium coverage foundation 200 Ivory från Mary Kay.
Puder: Loose Powder Milk från MUS.
Rouge: Stay Real Blush Secret Rose 05 från Nivea.
 

 
Läppglans: Sweet Kiss från Nouba.
 
 

 
 
 
Jaha, och återigen är man långhårig. Jag tycker inte jag gör nåt annat än springer hos frissan. Nåja, jag har en tid bokad ännu nästa fredag... så då löser det sig.

Ha det gott alla!

2 kommentarer:

roxcat sa...

Det är snyggt med grönt!

marinamake sa...

Roxcat! Japp, grönt är skönt!

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...