28 november 2012

Ännu mera lila

Okej, det är mycket lila emellanåt... här kommer en till. Sen ska jag försöka variera mig mera jag lovar ;-)!  Den här sminkningen är från i går och jag råkade av misstag deleta min helhetsbild... så ni får hålla till godo med lite ögonbilder bara.
 

 

 
Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Highlight: ljus skugga från 88 Metal Mania Palette från Coastal Scents.
Inre vrån: guldorange skugga från samma palett.
Mitt på locket: e/d Dino från MUS.
Yttre vrån: 329 (lila) från Nouba. Blev inte nöjd med det, för ljust, så jag tryckte ditt lite av Young Punk från MAC precis i globlinjen/yttre vrån för att mörka ner det lite.
Eyeliner: 03 Violet Black Gel liner från Loreal.
Kajal: Gel liner Black från Maybelline.
Mascara: Volume Million Lashes excess från Loreal.
 


 
Bas: Dream Creamy Foundation 21 Nude från Maybelline.
Puder: Loose Powder Milk från MUS.
Rouge: Metal Cherry från MUS.
 

 
Läppenna: Russian Bordeaux från MUS.
Läppglans: Pot gloss Sexy från Face.


Tja, som jag sa så råkade jag deleta helhetsbilden...

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...