26 september 2012

Mycket blått nu...

Jag inser när jag kollar att det har blivit väldigt många blå sminkningar på sistone, lite tjatigt kanske, men ni får stå ut, det kommer annat också ;-).
 
Igårkväll var jag ute med jobbet och simmade, vi har bestämt oss att vi ska försöka motionera lite mera, och det är ju roligare tillsammans. Så vi har fått ett varsitt kort i simhallen, friskvårdsbidrag från jobbet ni vet, så nu ska vi försöka simma minst en gång i veckan. Lite bubbelbad och bastu blev det med, kom hem som en urvriden disktrasa...
 
Detta sminket var sen förra veckan nån gång... lite mer turkosblått.
 

 
 

 
Primer: Eyefix från Face.
På brynbenet: m/s Muffin från MUS.
Över rörlig delen av locket: m/s Varieté från MUS.
Längs globlinjen: Suddat ihop med Varieté, Peacock från Makeupcosmetics.
Under ögat: penna Me Now nr 009 (turkos) med Peacock uppepå och lite turkost glitter ovanpå det.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Illegal Length från Maybelline.
 


 
Bas: Dream Satin Liquid från Maybelline.
Puder: Loose Powder Milk från MUS.
Rouge: Dirty Plum från MAC.
 



Nu susar jag till jobbet... ha de!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...