19 september 2012

Blått med MUS

Gomorron alla! Här kommer ett snabbt inlägg från mig innan jag susar till jobbet. Har inte hunnit med de senaste dagarna, eller snarare, så trött på kvällarna så att jag bara dör i soffan och orkar inget mer. Suuuper mycket på jobbet! Detta sminket är från i måndags tror jag visst att det var.
 
 

 
Highlight: Nr 33 från Pierre René.
Över rörliga delen av locket: e/d Celebrate the night från MUS.
Suddat i globlinjen: c/s Breeze från MUS.
Under ögat: penna Metallic Sea med skugga ovanpå och glitter 008 från VOV.
Kajal: Gel liner Black från Maybelline.
Mascara: Illegal Length från Maybelline.
Eyeliner: samma som kajalen.
 


 
Bas: Affinitone från Maybelline.
Puder: Loose Powder Milk från MUS.
Rouge: Blushon Bubble nr 41 från Nouba.
Bronzer: Bronze Shade Warm glow från The Body Shop.



De va alles, nu måste jag susa till jobbet. Ha det gott idag alla!

Sminka lugnt!

3 kommentarer:

Emma P sa...

Fina färger! Förstår att du inte orkar visa dagens jämt, är väldigt imponerad av att du gör det så ofta och kanske framför allt att du gör så fina ambitiösa sminkningar när du ska jobba...

marinamake sa...

Emma P! Näe, man orkar ju inte alltid liksom... Att jag orkar innan jag jobbar går liksom av bara farten, har gjort det i så många år så jag kan liksom inte tänka mig nåt annat, då är det inte jag på nåt vis.

Kerstin sa...

Fantastiskt fina färger till dig!

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...