01 september 2011

Devil Dust

Den här veckan sprang iväg, och jag har inte hunnit med bloggen riktigt... så nu har jag bilder för de tre senaste dagarna som ligger och skramlar. Detta är från i måndags, snabb enkel sminkning med en färg... brukar bli så för mig när jag har bråttom. Nu vet jag inte om jag hade så särskilt bråttom i måndagsmorse, det kommer jag inte ihåg, men en enkel sminkning blev det ändå.



Bas för skuggorna: Eyefix från Face.

Highlight: m/s Muffin från Make Up Store.

Över hela locket: e/d Devil Dust från Make Up Store.

Under ögat: penna från Make Up Store, Silver Soil med Devil Dust ovanpå.

Eyeliner: Liner Express från Maybelline.

Kajal: Gel liner från Maybelline.

Mascara: Mary Kay.




Primer: The Smoother från Maybelline.

Bas: Dream Creamy Foundation från Maybelline.

Puder: Milk från Make Up Store.




Läppenna: Golden Purple från Make Up Store.

Läppglans: Namnlöst Sweet Kiss från Nouba.






Det var min måndag, som för övrigt inte bestod av så mycket mer än jobb.



Sminka lugnt!







2 kommentarer:

Emma P sa...

Jättefint sminkning. Du är alltid så fint fast det är vardag. Inspirerande!

marinamake sa...

Emma P! Åh tack, det är ju alltid kul om man kan inspirera någon!

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...