26 augusti 2011

Mera turkost!

Okej, jag visade en turkos sminkning igår.... så med risk för att vara tjatig så kommer här en till. Turkost ligger mig varmt om hjärtat... även om det är lila som har mitt hjärta totalt. Det var ju länge sen jag gjorde en lila sminkning apropå det... kanske ska slå till på en i helgen då, vi får väl se!

Den här är från i förrgår...




Primer: på rörliga delen av locket Shimmering lip and eyecrayon nr 4 från Barry M. På brynbenet samma penna fast nr 1.
Highlight: 641 Silver från Viva la Diva.
Inre vrån: 675 After Eight frå Viva la Diva.
Yttre vrån: 673 Cup Cake från Viva la Diva.
Suddat från yttre vrån och i ett V i globlinjen: m/s Lovley Linnea från MUS.
Eyeliner, under ögat och kajal: penna Baltic från MUS.
Mascara: Mary Kay.





Bas: Matte Foundation Vanilla från MUS.

Puder: Milk från MUS.

Rouge: Worship från Face.
Bronser: Noubas Earth Powder nr 52.
Läppglans: ofärgat från Maybelline.









De va de hele... får önska er en trevlig fredagkväll... igen!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...