28 juli 2011

Viva la Diva

Hello folks! Jag är hemma en blixtsnabbis från semestern i Småland, har vart där i en och en halv vecka med barnen men nu är vi hemma några dagar innan barnen ska till pappa igen och jag vänder åter till de djupa skogarna.

Åkte till Solna Centrum idag tillsammans med mellandottern för att småshoppa lite saker som behövdes. Hittade lite smink på rea, ska se om jag fotar det i morgon så ni får se, inga flashiga saker men kul ändå.

Lite smink fick jag förstås på mig i morse... har lämnat hälften kvar i Småland, men jag har ju lika mycket kvar här hemma så det löste sig... det är ju inte så att jag lider brist på den varan precis ;-) !



Bas för skuggorna: Cover Stick nr 21 från Lumene.
Highlight: 641 Silver från Viva la Diva.
Inre vrån: 676 Marshmallow från Viva la Diva.
Mitt på locket: 382 Lilac Glitter.
Yttre vrån: 665 Rumour från Viva la Diva.
Under ögat: från yttre vrån mot mitten Purple Attraction från MUS, från inre vrån mot mitten penna nr 12 Purple Rain från Viva la Diva. Skuggor ovanpå.
Kajal: Gel eyeliner från Maybelline.
Eyeliner: liquid eyeliner Black från E.l.f.
Mascara: från Mary Kay.




Bas: Affinitone nr 03 light sandbeige från Maybelline.
Puder: Milk från MUS.
Rouge: Blush on Bubble nr 52 från Nouba.
Highlight: healthy Glow Bronzing Powder.







Läppglans: 150 Freshly Sliced från Maybelline.





Det va de hele!

Inga kommentarer:

The Stone Cold Fox Palette - Colourpop Cosmetics

En väldigt stillsam look blev det igår morse. Vi hade varit på Arlanda och hämtat yngsta dottern som kom hem från Italien. Hon landade halve...