07 april 2011

Tuch Ashes

Halloj alla! Tillbaka hemma efter jobbet igen... jag har diskat middagen i en balja, varit nere i duschboden ute på gården och duschat minstingen och tömt kisshinken... tja man orkar ju inte alltid springa ner till den där boden när det tränger på... Sånt jag roar mig med på kvällarna nu för tiden ;-). Sminket för några dagar sedan... tog två av mina blåa favoriter från MUS och satte ihop dem, Tuch och Ashes. Highlight: Destiny från MUC. Mitt på locket: m/s Ashes från MUS. Yttre vrån: m/s Tuch från MUS. Under ögat: Penna Deep Blue Sea från MUS med Tuch ovanpå. Kajal: Deep Blue Sea. Eyeliner: Liner Express från Maybelline. Mascara: One by One från Maybelline. Bas: Medium Coverage Foundation 204 Ivory från Mary Kay. Puder: Milk från MUS.


Läppenna: Jazz från MUS.

Läppstift: Grape Wine nr 25 från VLD.




De va de hele...

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...