23 mars 2011

Himmelsblå

Jag bara skoja... hittade en till sminkning som låg och skramlade i arkivet :-). Men nu ÄR det den sista, jag lovar.





Bas för skuggorna: Eyeprimer Shadow Insurance från Too Faced.
Highlight: m/s Satin från MUS.
Inre vrån: m/s Ballade från MUS.
Yttre vrån: mörkblå skugga från Manlypaletten.
Under ögat: penna Deep blue Sea från MUS.
Glitter: Reflects blue från MAC.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline plus Nr 60 Extreme Art eyeliner från Gosh.
Mascara: the Falsies från Maybelline.
Kajal: Ultramatte Black från Joe Blasco.


Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: Dream matte mousse 010 Ivory från Maybelline.
Puder: Milk från MUS.
Rouge: Hubris från TMM.


Läppglans: Dazzleglass Via Veneto från MAC.




Med och utan lugg... sååå långhårig! Fast i skrivandes stund har jag ju klippt mig, så skönt!

Ha de alla!




Inga kommentarer:

Smoke & Mirrors Palette - GlossGods

Dagens palett fick bli från ett svenskt märke. Smoke & Mirrors från GlossGods. Sov superdåligt i natt så jag var så jäkla trött i morse,...