05 december 2010

Gråsotning

Hoppsan... så sprang det iväg över en vecka mellan inläggen. Jag vet inte var tiden tar vägen, men fort går den iallafall. Förra helgen var jag i Småland, värsta snöovädret när jag skulle hem, så jag tog mig inte hem helt enkelt... blev kvar en extra natt och fick åka hem tidigt måndagmorgon (det gjorde inget ;-) gör ju inget att få kramas ett dygn extra om ni fattar...), det tog mig sex timmar att köra en sträcka som normalt tar fyra timmar. Superhalt!

Sen har veckan bara sprungit iväg, och jag har inte riktit hunnit med (eller orkat...). Nåja, här kommer en sminkning från början av förra veckan iallafall. Inget nydanande...



Bara en enkel sotning...
Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Highlight: m/s Muffin från MUS.
Under den grå skuggan: Shimmer Veils från Too Faced, Unicorn Tears.
Över hela locket: Black Macadam från Lancome.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Kajal: Ultramatte Black från Joe Blasco.



Primer: Smashbox Photo finish foundation primer.
Bas: Affinitone 09 Opal Rose från Maybelline.
Puder: Milk från MUS.
Rouge: Dirty Plum från MAC.



Läppenna: Wine från Mist.
Läppstift: Expect från MUS.

De va de hele!
puss och kram!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...