18 december 2010

Brite Bird och MAD

Slog till på något lite färgglatt häromdagen, kändes som om det behövdes... det har varit så ursligt väder, snöigt, grått och mulet. Vintern har knappt börjat och jag har redan ledsnat...

Idag har jag varit inne i stan tillsammans med min äldsta och försökt hitta lite julklappar, jag får panik och ångest...! Vi hittade lite iallafall, men jag har några kvar att fixa. Hade inget smink alls idag, var så sen iväg att jag struntade i det, för annars hade det gått en timme till innan vi kommit iväg. Julklapparna var viktigare.




Highlight: Parad-ice från Brite Bird.
Inre vrån: Bjooti från Brite Bird.
Mitt på locket: Pizzazz från MAD.
Yttre vrån: Micromiss från Brite Bird.
Under ögat: penna från IsaDora nr 54 Indigo med Micromiss ovanpå.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Kajal: Snowflake från MUS.
Mascara: Volume Express Lift Up Mascara från Maybelline.




Bas: Affinitone från Maybelline.
Puder: Milk från MUS.
Rouge: Gentle från MAC.



Läppenna: 54 Bordeaux från Maybelline.
Läppstift: 190 Atomic Pink från Maybelline:



Inne i stan idag så ville min äldsta köpa julklapp från sig och sina systrar till mig, lite knivig situation när hon nu inte har så mycket egna pengar att röra sig med... det blir liksom jag som får betala. Nåja, då kan jag ju välja nivån för det hela. Så jag släpade in henne på Make Up Store på Drottninggatan och så pekade jag på lite saker som jag suktat efter, och sen gick jag ut ur butiken och hon fick välja tre saker en från sig, och två från lillasystrarna... tjejen i butiken gjorde paket och sen fick jag komma in och betala... ha ha lite fånigt men nu har jag tre intressanta paket här hemma som jag håller på att dö av nyfikenhet av... hon sa att hon köpt fyra grejor, att hon valde en extra pryl som jag inte pekat på.... vad kan det vara??
Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...