08 augusti 2010

Det var den helgen...

Well folks... så sprang den här helgen iväg också. Har haft fullt upp, besök av kärleken från Småland, barnen har varit här hemma, och vi har varit hos min bror i Uppsala och ätit kräftor.

Sminket är som vanligt "gammalt", ha ha det passar väl mig då... Har inte hunnit fota det jag gjort i helgen, det åkte ner i avloppet utan att ha blivit dokumenterat... ni missade inget! Idag har jag gått omkring hela dan osminkad och med håret på ände. Har haft tvättstugan, och lite annat fixelidon här hemma. Fick hjälp i helgen med att få lite hyllor och diverse annat uppskruvat, så nu börjar det äntligen likna nåt härhemma efter flytten. Det har tagit sin lilla tid, men nu börjar det komma till någon sorts ände. Så det blev osminkat idag, det blir det ofta på söndagarna. Söndagar har en förmåga och bli en fixardag, och då får sminket vara.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face.
Highligt: m/s Ranch från MUS.
Mitt på locket: m/s Cotton Candy från MUS.
Yttre vrån: Beauty Marked från MAC.
Under ögat: penna från MUS, Remember the Times.
Eyeliner: Gel Eyeliner Black från MUS.
Kajal: Ultramatte Black från Joe Blasco.
Mascara: The Colossal från Maybelline.


Bas: Liquid foundation Vanilla från MUS.
Puder: löst puder från MAC.
Rouge: Goddess från MUS.


Läppenna: Golden Purple från MUS.
Läppglans: nummerlöst från Nouba.

De va de hele...
Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...