04 januari 2010

Inte mina färger-sminkning

Snabb beskrivning idag, sitter uppe för sent.... igen ;-)!

Jag fick för mig att använda den svarta paletten från Viva la Diva idag, länge sen, och inte den bästa det vet vi ju alla. Men ibland vill man ju testa ändå, jag tycket det blev okej, även om det inte riktigt är mina färger.



Bas för skuggorna: eyeshadow primer från Lumene.
Highlighten, inre vrån och mitt på locket: kommer alltså från VLD svarta palett, den från förra julen skulle jag väl säga. Den bruna raden.
I yttre vrån: Gothic från MAD.
Ram runt hela ögat: penna Silver Soil från MUS.
Mascara: Pulse Perfection från Maybelline.


Jag ser ut som en näsapa... ha ha ha!
Bas: Superstay Silky Foundation från Maybelline.
Puder: löst puder från MAC.
Rouge: Worship från Face.
Highlight: Belightful från MAC.



Lite lam och menlöst idag... men okej ändå tycker jag.
Ha det gott alla, vi höres!

4 kommentarer:

Bitte sa...

Jag tycker du är jättefin i färgerna.

Sminkan sa...

Jag tycker också du är fin. Varma och mjuka färger är kul som omväxling!

marinamake sa...

SminkJante! men tack, va snäll du är!

Sminkan! Tack, jodå det är ju kul att avvika från "normen" ibland!

Fru Choklad sa...

Tycker inte att det var lamt och menlöst. Jag tycker bruna skalan klär dig väldigt bra även om jag vet att du föredrar mer drag i färgerna, men så är det ju! Allt klär en skönhet ;)

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...